Karácsonyi találka - story - 2015.11.
2020. november 12. írta: HoldNapFeny

Karácsonyi találka - story - 2015.11.

wallchrist2.jpg

Karácsonyi találka
Mindenes novella - De nincs befejezve - és még azt se mutatom meg, ami be van - csak odáig, hogy megjön az első szereplő!... :) 

Szállingózott a hó. Ködös reggelre virradt, de ennek ellenére pompában látható volt a Fryqullzaw környéke. Ez volt a bűvös Lavina bolygó, amely a GZT-518-as csillagkörben egy jól levédett, szisztematikusan poláris zár alatt lévő sárga csillag távoli bolygója.
Itt rendezte meg a találkát egy hatalmas szellem, vagy lélek? Ő lesz a házigazda, és meghívott 33 vendéget a karácsonyi estére, azaz december 23. estéjére, hogy teljes december 24-ét itt tölthesse a csapat. December 25-től, 0 órától lehet távozni az égitestről, csoportban, vagy magányos úton, varázsolva, vagy repülve, ki hogy akarja. De 24-ét, szentek estéjét együtt kell töltenie a csapatnak, bárhogy is akarják.
A házigazda nem más, mint én, azaz...!
Még egyszer odaálltam az ablakhoz, s kinéztem. Az éghajlat tökéletes! Mindent bekódoltam már november végén, hogy Lavina bolygó éghajlata megfeleljen a karácsonyi hangulatnak, ha elérkezik a pillanat. A hóréteg 15 centi. Folyamatos a hószitálás. Se nem vékony, se nem vastag. Fehér volt! Hőmérséklet mínusz egy! Olykor egy mókus futott át a fenyőfákon, a hatalmas Szent kertben, aminek közepén itt van ez a 518 négyzetméteres, és négy emeletes, ezen felül pincével, és padlással ellátott kunyhó, amely a karácsonyi ünnep színhelye. Úgy terveztem, hogy az első tíz érkezőnek különleges ajándékot adok. Hogy milyet? Az attól függ, ki érkezik meg első tízként!
Odaálltam a 33 bélelt fotel elé, amely egy hatalmas kristálykörasztal körül egy fehér selyem szőnyegen volt körberendezve. A kandallóban már ropogott a fehér tűz, s lángjai meleg fényárnyékot vetett a hatalmas hallra.
A fenyőfára pillantottam. Fehér fenyő volt! És igen, igazi! Itt, a Fryqullzall környékén, Lavina bolygón hatalmas fehér fenyőerdők vannak. Ráadásul ezt élőn hoztam ide! Nem volt könnyű!.:)
A dekoráció tökéletes, 80 égő 16 különféle színben, 80 gömb, 80 díszfigura, a repülőcsészealjtól kezdve a mikuláson át a kabalaállatkákig, de volt itt anime karakter is, sőt, még japán kastélyok, New Yorki ikertornyok, Párizsi Eiffel torony, Tádzs Mahal, Piramis, Colosseum, sőt, még egy kínai szentély is. És mitől is lenne tökéletesebb egy fenyőfa, ha nincs rajta szaloncukor? Hát raktam rá, összesen 250 szaloncukor lóg a több, mint 4 méter magas fáról. A karamelltől, a tejcsokoládén át, a fehér csokoládéig, a rumos, a kakaós, a gesztenyés, a zselés eperben, narancsban, és málnában, a kókuszos, sőt, még a márkásabb szaloncukrokból is felkerült néhány, mint például a koktélszaloncukor, vagy a rózsaszín szamócacukros, vagy a tejfölös, a fagylaltos, és a tejszínes is.
A fa alatt harminchárom egyforma méretű, és egyforma csomagolású ajándékdoboz volt, csak a ráírt név volt más. Szigorúan december 24.-én, este nyolc után lehet kibontani az ajándékokat!
Ekkor gyorsan átszökdeltem a konyhába. Terülj- terülj asztalkám, légmentes hőszigetelő kupolával leszedve. Borok, whiskyk, szakék, pálinkák, sörök, koktélok, rumok, és likőrök, és nem csak pia volt... volt bejgli 10 ízben, had ne soroljam már fel, belefáradtam a felsorolásba :)
De nem csak sütemény volt! Volt töltött pulyka, a hálaadás napjára, hátha eljön az egyik Amerikai vendégem is! De más is volt! Lila káposzta, ami kacsamájjal, vagy libamájjal fogyasztható, töltött káposzta, vecsési toros káposzta, sonka, torma, fehér kenyér, barna kenyér, rozskenyér, gyümölcslevesek a mediterrán ízektől a trópusokig, és belefáradtam a gondolkodásba... szóval sok minden van, szinte biztos voltam benne, hogy minden vendégem megtalálja a kedvére valót, pláne, hogy lézertányér, lézerpohárral, és fény evőeszközökkel volt tálalva, ami garantáltan tiszta, és makulátlan, mindenek előtt eldobható!
Ezt követően kiszökdeltem a konyhából, s bementem az előszobába. Itt is sok minden volt! 10 vízhűtéses számítógép, a leggyorsabb teljesítménnyel, 8 magos, tehát nem okoz csalódást a vendégeknek. És volt egy plazma televízió is, amin közel 333 csatorna volt fogható, köztük 200 földi, és néhány személyre szabott csatorna is. Az Animax, és az A/+ külön-külön is fogható, garantálom, aki végiglapozza a 333 csatornát, az bele is fárad.
A széles szávú tetranetem közel 300 milliárd fényévnyi távolságban bármilyen Hálózatra rácsatlakozik, még a Földi Internetre is, és ez elég széles sáv, mivel 100,000 Mbps a sebesség, letöltésben is, és feltöltésben is.
Gyorsan odaálltam a lift elé. Gondoltam az idősebb vendégeimre is, biztos van olyan is! Így mind a négy emeletre, a padlásra, és a pincébe is multifunkcionális digitális érintőlift visz fel is, le is, összesen három darab van egymás mellett, férőhelyük egyenként 8 személy volt.
De egy kis nosztalgia fényében egy öreg csigalépcső is felvezet mind a négy emeletre, ha esetleg valakinek idegen a technológia! :)
Odaálltam a lift elé, s megnyomtam a zöld hívógombot, mire a lift zsilipkapuján megjelent egy hatalmas lefelé mutató zöld színű háromszög. Végül megállt a lift, csengett, s kinyíltak a zsilipkapui. Beszálltam, s megnyomtam az 1-est. A lift óvatosan becsukódott, majd elindult felfelé. Volt kapaszkodó is a gyengébbek kedvéért, és tükör is, amiben lehet szépségeskedni!
Meg is igazítottam göndör barna hajamat, s belenéztem a barna szemeimbe. Ekkor csengett a lift, s kinyílt az első emeleten. A lift bemondta japánul, franciául, angolul, magyarul, németül, és még néhány nyelven, hogy első emelet.
Kiszálltam, s körülnéztem. Az előszoba itt is pihentető volt, minikonyha, letakart élelmiszerekkel, és piákkal, és plazmatévé, valamint konzolgépek botkormánnyal.
Átmentem a szobákhoz. Emeletenként 10 szoba volt, összesen negyven szoba volt a kunyhóban. Mindegyik kulccsal nyílt, a kulcs a zártban állt, s várt.
Az egyes szoba az enyém volt, ezért azt békén hagytam. - Ott van a számítógépem, amin éjszaka írom a novelláim, és persze felcsatlakozok a travian.hu oldalra építkezni, fejleszteni, sereget gyártani, és nem utolsó sorban... egy kicsit kalandozok is!
Odaálltam a kettes szoba elé, majd elfordítottam a sárgaréz kulcsot, és kinyílt a zárt. Benyitottam. Hatalmas fehér huzatos selyempárna, selyemtakaró, éjjeli szekrény, amin három lámpa volt. Egy hatalmas neonlámpa, a sci-fis vendégeimért, egy villanykörtés lámpa, a modern kori vendégeimnek, és egy petróleumlámpa - mert miért is hagynám ki? :) - egy kampón lógva, mellette egy polcon a petróleumolaj utántöltő.
Minden szobában volt könyvespolc, ruhásszekrény, és természetesen WC mosdóval, és zuhanyzóval. Tehát biztos voltam benne, hogy nem zavarják egymást a vendégeim semmilyen szükséglettel! - Mert ez kényes volna ugyebár o-0.
Odaálltam az ablakhoz, s elhúztam a fátyolfüggönyt. Csodálatos havasi völgy terület el a Szent kert 3 méteres gyémántkő falain túl, és Fryqullzaw pompavölgye, a fénytavával, és fehér hegyeivel, fehér fenyőerdővel szerintem csodálatos látvány lesz a vendégeimnek!
A szent kertnek külön volt egy 2000 négyzetméteres leszállópályája, amivel ha a vendégek járművel érkeznek, leszállhatnak. Valamint egy kapuja is volt, ami megnyílik a vendégek előtt - bárhol is vannak az univerzumban - ha ide szeretnének jönni. Így gondoltam a fantasy vendégekre is, és a sci-fi vendégekre is!
Visszahúztam a fátyolfüggönyt, és a ágy mellett lévő műanyag radiátorra tettem a kezem. Meleg volt. És a szoba is! Had ne mondjam, ez nem főtáv! Fényradiátor, és kvantumfűtéssel működik. Úgy is mondhatnám, hogy egyfajta mini részecskegyorsító! :)
Minden tök-él-let-tes!
Kimentem a szobából, s bezártam az ajtót, majd átsuhantam az első emeleti előszobán, s felmentem a másodikra! Minden rendben! A harmadikra! Minden rendben! A negyedikre! Minden rendben! A padlásra, ott is minden rendben! Megvizsgáltam a napelemes tartókat, amik lefedték a tetőt. Állandó víztisztító berendezésüknek köszönhetően még a hóréteget is letakarítja, ráadásul az atmoszférán áttörő sugárzást is energiává alakítja, így biztos lesz elektromos energiája a szent kert kunyhójának!
Ezzel visszasuhantam a lifthez, s lementem a pincébe. Csak egy örökké égő, gyengén pislákoló petróleumlámpa csüggött a fal kampóján. Itt tároltam a teremhűtőkben az élelmiszereket, de már megjelentek az első pókhálók a pincében. Gondoskodtam arról, hogy legyen a kunyhónak egy régi, nyirkos, elhagyatott helye. Egy sötét zúg, ahol minden megtörténhet. Mivel a pince mágikusan le van védve, ezért lehet gyakorlatozni is mágiával is, alkímiával is! Betonfalai kemények, akár az acél!
De elsősorban azoknak a fantasy ismerősöknek készítettem, akik nem tudnának meglenni lepukkadt helyiség nélkül! Tudják, sokakat irritál a tökéletesség!
Ezzel odaálltam a lifthez, s megnyomtam az érintőgombot. A lift kinyílt. Beszálltam, és megnyomtam a nagy F betűt, mint földszintet. A lift mennyezeti led fénye most jól jött a sötét után. A zsilipkapuk becsukódtak, s elindult felfelé a lift.
Minden tökéletes! - jegyeztem meg! - Isten hozott benneteket a szent kertben! Isten hozott titeket a Lavina bolygó Fryqullzaw nevű völgyében! Elárulom, olyan bonyolult név, hogy nem írom be! Folyamatosan kimásolom, és beillesztem az első bekezdésben beírt nevet :P
A lift megállt a Földszinten, s kinyíltak a zsilipkapui. Kiléptem. Legnagyobb meglepetésemre már állt valaki az előszobában, és éppen a számítógépeket nézegette. Varázsbotjára támaszkodva elmerült a vízházhűtéses számítógépek LCD monitorjain.
- Öhmm... - jegyeztem meg.
...A szereplők bemutatása már másodlagos kilengés, nem tartozik ennek a történetnek a publikus részéhez...

A bejegyzés trackback címe:

https://moonsunmaxteam.blog.hu/api/trackback/id/tr1116282800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása